ubuntu-bg Ubuntu-bg Digest, Vol 3, Issue 2

click click at sgate.org
Wed Nov 28 16:50:37 GMT 2007

Приятно ми е да се запознаем. мерси за бързия отговор. Та по точки

1.Мога да говоря в Техническия Универсистет в София за евнтуална реклама на блога и
листата, както и да се направи курс - безплатен като http://linux-tu.unixsol.org/ само
трябва да разпитам провеждат ли го все още. Другата алтернатива е да се намерят
ентусиасти за провеждане на курс един път или два пъти седмично в Колежа по Съобщения в
София, зала ще се намери (за жалост капацитета е 10 човека на група т.е 3 зали по 10)

3. Говорих с познати в Jar евнтуално ако имат желание да включат малка брушурка с адреса
на блога, тези дни се очаква окончателен отговор.

Колкото до превода на FullCircle списанието аз мога да се включа, само трябва да се
уточним ако ще го превеждам с още някой къде да качваме временните ресурси за да не се
превежда едно и също.

Това което бих предложил в допълнение е един forum, много малко от начинаещите
потребители използват mailing lists като начин на задаване на въпроси. Мога да предложа
хостинг ако нямате ресурси за целта.

Поздравления за добрата работа до момента.

--
Daniel Jelev