ubuntu-bg Ubuntu-bg Digest, Vol 3, Issue 2

Boyan Djumakov bdjumakov at gmail.com
Wed Nov 28 17:32:17 GMT 2007

1. Идеята за техническия я има. Аз мисля че мога да се свържа с хората
които провеждаха курса преди, да видим дали са навити и сега да го
провеждат. Познавам декана на ФКСУ и ако се навият момчетата, може да
го уредя (надявам се).
Идея имам и евентуално да говоря с ръководството на ТУЕС (техникума
към МЕИ-то, който е) дали там имат интерес от нещо подобно, но не знам
дали ще можем там да навием някой от хората водили лекциите в
университета да иде и при момчорляците от техникума (учил съм там и
познавам цялата управа доста добре). А това за техникума по съобщения
е вариант също. Въпроса е нали да намерим кой да ги води, защото едно
е 1-2 лекции друго е всеки месец/седмица в продължение на 1/2 - 1
година.

3. За сега ще проверя за по-смислен адрес на блог-а че това не
изглежда ни най-малко официално и не върви да го блъскаме по брошури.
Да не говорим че ни трябва спонсор за тия брошури ;-)

А за списанието... аз да призная нямам време да превеждам, поне към
момента. То това бе и от основните причини да спрем преди това. Другия
другар който бе ентусиаст можеше да превежда само от руски, но с
руснаците нещо не се разбрахме в крайна сметка. Аз принципно имам
достъп до предварителните копия на списанието (preview release) което
може да ни помогне да ги издаваме по-близо до официалната дата на
пускане. Но ти казвам пак че е по-добре да има още 1-2 човека защото
ти сам можеш да прецениш колко работа е за превод целия този материал.

Тука каня пак всички които могат да помогнат да издаваме българска
версия на списанието да пишат на този лист. Аз съм говорил с хората и
те само искат да сме сигурни че ще се справяме редовно с изданията и
ще пуснат официална БЪЛГАРСКА версия на техния сайт.

Поздрави на всички,
MadMaster.