traduceri shotwell?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Iun 11 08:37:52 BST 2010

Salut,

as vrea sa fie tradus in romana pt ca intentionez sa-l pun default in kiwi
10.0X
unde X sper sa fie 6.
Am corectat un bug de picasa export care ma facea sa am retineri dar in rest
mi se
pare ca e foarte ok.
Cum va fi pus default in Ubuntu 10.10 oricum mai devreme sau mai tarziu
trebuie o
traducere in romana, deci daca ai putea sa o faci ar fi foarte fain :)
Eu nu am tradus mai mult de cateva stringuri prin diverse pachete deci sigur
ca
cineva cu experienta in ubuntu-ro face o treaba mult mai buna.

Legat de respectul pentru munca in beneficiul nostru, e reciproc
sentimentul,
avem scopuri comune si fiecare pune umarul cat ii permit timpul si
cunostintele.

Jani