Het belang van nalezen

Gerhard Burger burger.ga op gmail.com
Wo Apr 6 14:38:47 UTC 2011

Hallo Hannie,

Prima, kan gebeuren ;) Het gaat om deze bug:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/natty/+source/checkbox/+pots/checkbox/nl/+translate?batch=30&show=all&search=+1.-
Er zitten 20 opsommingen in checkbox waarvan er 7 geen punten hadden en
1 een punt miste bij het eerste item. Ik heb dit dus gerapporteerd, het
werd bevestigd, en ik heb het zelf gefixed. Daarna heb ik bij alle
Engelse strings die geen punten hadden een suggestie toegevoegd mét
punten, en heb ik Rachid en jou daarover gemaild (Rachid specifiek omdat
hij bij 1 of 2 van de items zonder punten al een vertaling had
goedgekeurd die geen punten had).
Ik hoop dat nu de gang van zaken iets duidelijker is. De Engelse strings
zijn in ieder geval al verbeterd en gemerged upstream, wanneer dit
doorkomt naar Natty weet ik niet.

Groet, Gerhard

On 04/06/2011 10:32 AM, Hannie wrote:
> Zie onderaan: