Re: Presentació

Zuri zurita75 at gmail.com
Mon Nov 7 12:42:34 UTC 2011

Molt bé,  així doncs, entro a l'enllaç per  continuar la traducció de
l'app-install-data o de l'onboard.

Allí hi he trobat unes caselles buides que m'imagino són per omplir amb la
traducció que es correspon, i per trobar les paraules exactes,suposo que he
d'anar mirant les guies de traducció, d'estil i demés.

Un cop ho tingui, es guarda automàticament, o llavors ho he d'enviar a algú
perquè ho corretgeixi?

Gràcies

El 4 de novembre de 2011 7:27, Joan <jodufi at gmail.com> ha escrit: