Re: Presentació

Joan jodufi at gmail.com
Thu Nov 10 13:01:01 UTC 2011

Un cop hagis omplert les caselles, al final de la pantalla hi ha un botó
que posa «Save & Continue» i les teves propostes es desaran com a
suggeriments.

Quan tinguis totes les cadenes fetes, envia un correu a la llista i ho
revisarem.

Salut,
Joan

El 7 de novembre de 2011 13:42, Zuri <zurita75 at gmail.com> ha escrit: