Re: Documentació

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Sun Apr 25 19:10:45 BST 2010

El 25 d’abril de 2010 9:03, Joan <jodufiagmail.com> ha escrit:

> El 25 d’abril de 2010 1:16, SiscoGarcia <sisco.garciaaubuntu.cat> ha
> escrit:

> L'ús del verb «clicar» és correcte. Tan el recull [1] com el termcat [2] ho
> accepten. Però el problema sortia quan volies traduir «double click», que
> havies de traduir per «fer doble clic». Llavors és quan des del GNOME vam
> decidir que per no anar barrejant, sempre utilitzaríem el «fer clic», que
> també ho accepten el recull i el termcat.

Gràcies per l'aclariment, la veritat és que té més sentit «fer doble clic»
que «clicar dos cops».

Fins aviat,

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>