Re: Documentació

Joan jodufi at gmail.com
Sun Apr 25 08:03:36 BST 2010

El 25 d’abril de 2010 1:16, SiscoGarcia <sisco.garcia at ubuntu.cat> ha escrit:

> El 24 d’abril de 2010 23:11, Joan <jodufi at gmail.com> ha escrit:
>
> Hola Sisco,

> Aplicacions &rarr; Accessoris)" per "(a Aplicacions i Accessoris)", ja que a
> la cadena 31 després d'haver fet la mateixa modificació l'has tornat a
> deixar com al principi. No sé si hi ha d'haver una i o ha de quedar &rarr;

Tens tota la raó, pensava que ho havia canviat. Ho he corregit.

> Tret d'aquestes petites observacions trobo perfecte el que has suggerit.
>
> També he fet la revisió de l'apport:

> havia introduït un espai :(

> Em sembla perfecte, de fet hi ha unes quantes coses que la meua traducció
> quedava forçada i tu les has fet molt més naturals.
>
> Hi ha un tema que no tinc clar, és l'ús del "verb" clicar, si no recordo
> malament a la Global Jam el David ens va dir que estava acceptat, per això
> el faig servir; però de tota manera crec que està bé com l'has revisat.

L'ús del verb «clicar» és correcte. Tan el recull [1] com el termcat [2] ho
accepten. Però el problema sortia quan volies traduir «double click», que
havies de traduir per «fer doble clic». Llavors és quan des del GNOME vam
decidir que per no anar barrejant, sempre utilitzaríem el «fer clic», que
també ho accepten el recull i el termcat.

Salut,
Joan

[1] http://www.softcatala.org/recull.html
[2] http://www.termcat.cat/