[ubuntu-dk] Linux i Sommervarrmen

Henning Wangerin bestyrelse at alslug.dk
Ons Jul 4 12:45:53 UTC 2012

Hej Folkens.

En lille reminder om at AlsLUG på lørdag den 14. juli afholder

         Linux i sommervarmen

hos formanden for AlsLUG, Skoletoften  i Blans.
(Her: http://findvej.dk/Skoletoften,6400 )

Tilmelding på bestyrelse at alslug.dk
Spørgsmål på bestyrelse at alslug.dk eller 61 26 64 87

_____Program_____
Vi starter ved 14-tiden, men snak, sjov og anden hygge, og tænder op i
grillen når vi har lyst til det.

Hvor nørdet programmet bliver, bestemmes i fællesskab, så der er ingen
grund til ikke at deltage.

Mine to drenge glæder sig meget til at vise dine børn Blans' dejlige
legeplads som ligger 100 meter fra min terasse, så du kan roligt tage
hele familien med.

Der er bestilt godt vejr.

_____Forplejning_____
Bestyrelsen og Svend søger for et godt kød med til grillen, samt
tilbehør, som der kan købes en andel i - HUSK at skrive i tilmeldingen
hvis du/I ønsker en andel af den.

Du skal selvfølgelig også selv medbringe kød mv til grillen, salat og
lignende.

Jeg håber at rigtigt mange har lyst til at nyde det dejlige sommervejr
sammen med mange andre AlsLUG'er og Ubuntu-DK'er og deres familier.

--
Henning Wangerin
Formand for Alssund Linux Brugergruppe