[ubuntu-dk] program

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Søn Jul 1 02:31:16 UTC 2012

Jeg tror udmeldbart dine beskeder går i gennem, men hvis du har lyst kan
du tilføje dig til mail listen her:

Personligt brugere jeg ikke Kubuntu og kan ikke lige huske stavningen af
det tekst program der følger med der. Men hvis du skrifter gedit ud med
nano burde du nok kunne klar dig igennem (ctrl+x for at lukke og gemme).

Det er i øvrigt ikke nødvendigt at installere for fra for at skifte
skrivebords miljø, du kan nøjes med at installere metapakkerne som
kubuntu-desktop, ubuntu-desktop, xubuntu-desktop, lubuntu-desktop.
Husker ikke lige om der er flere.

Mvh Anders