[ubuntu-dk] Community Booth på OpenSourceDays

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Man Jan 23 17:25:54 UTC 2012

Jeg mener selvfølgelig også vi skal være tilstede på årets OSD. (Jeg
har dog ikke tid til at være med til planlægningen.)

Det er på som punkt til vores næste irc møde og svar-fristen for at
ansøge om community-booths er 13 februar, så der burde være tid nok.

http://loco.ubuntu.com/meetings/ubuntu-dk/319/detail/

Mvh.
Søren