[ubuntu-dk] Fwd: Oversættelser (Pidgin: Proxy -> Mellemvært)

Ask Hjorth Larsen asklarsen at gmail.com
Lør Sep 20 21:33:39 BST 2008

De danske oversættelser skal godkendes af f.eks. Kenneth Nielsen.

Der kommer oversættelsesinformationer fra de enkelte projekters
oversættelser *til* launchpad, men der kommer intet tilbage *fra*
launchpad til de enkelte projekter. Dermed egner launchpad sig
desværre kun til ting, som er specifikke for ubuntu.

Dette er så grunden til at vi ikke bruger launchpad. Måske bliver det
forbedret en skønne dag.

I øvrigt vil jeg anbefale at lokaliseringsrelaterede spørgsmål sendes
til dansk at dansk-gruppen.dk frem for ubuntu-dk-listen.

Mvh Ask