[Ubuntu-cat] grub mort

Albert Farreras albert a farreras.cat
dic maig 19 07:54:34 UTC 2021

> El boot-repair genera un registre que es pot enganxar a, per exemple,
> paste.ubuntu.com. Enganxa aquest registre, i enganxa aquí l'enllaç de
> paste.ubuntu.com. Tot i que penso que un "update-grub" des d'un chroot
> al sistema antic hauria d'arreglar l'arrencada dual. Però millor
> donar-li una ulla primer a tot plegat.

Bon dia de nou !
A veure, explico com he avançat. Desprès de mirar y remirar sembla que el
disc que tenia al grub estava fotut :-( estrany perquè era un SSD nou, però
tot sembla que era així. Ara l'he canviat.
Ara mateix tinc un disc amb ubuntu, i un altre amb el win. Tots dos per
separat arrenquen sense problema. El que hauria de fer ara és posar un
gestor d'arrancada per triar un o altre, no? Fero a la Bios cada cop que
arrenco és una mica llauna :-(

Gràcies !

--
Albert F.