[Ubuntu-cat] OpenGL i SweetHome3D (Pedro)

ignito a tutamail.com ignito a tutamail.com
diu gen 10 13:14:37 UTC 2021

Hola, jo amb la 18.04, el feia servir amb el controlador privatiu de nvidia i ni amb el dorsal de l'openGL 2.0 ni el 3.1em va donar problemes. Els controladors noveau carregaven molt la CPU.
El que sí em va donar problemes és tenir diversos monitors amb diferents resolucions i orientacións. De tant en tant, alguna actualització, m'obligava a haver de reconfigurar l'escriptori.
Al final he passat de la multipantalla a una sola de 43", que no es deaconfigura mai i a més amb resolució 4K. Això sí el 4K, manté la gràfica calenteta. El rendiment amb Kubuntu 20.04, és molt, molt millor que amb la 18.04
Per si et serveix d'alguna cosa la meva experiència

10 de gen. de 2021, 13:00 per ubuntu-cat-request a lists.ubuntu.com: