[Ubuntu-cat] Instal·lar ubuntu en partició

Cor Verd corverd a gmail.com
dll gen 11 18:18:54 UTC 2021

---------- Forwarded message ---------
De: Oleguer <oleguerfj a yahoo.es>
Date: dl., 11 gen. 2021, 19:17
Subject: Instal·lar ubuntu en partició
To: corverd a gmail.com <corverd a gmail.com>

Hola, he intentat instal·lar Ubuntu en una partició de disc, dels tres
discs que tinc a l'ordinador i em surt aquest error: No s'ha definit el
sistema de fitxers arrel. Corregiu això des del menú de partició. (adjunt
foto)

És la 1a vegada que provo de fer una instal·lació jo mateix, i no se com
continuar. Em podeu ajudar

Voldria saber també, si continuo amb la instal·lació, m'escriurà només
sobre la partició seleccionada, o sobre tot el disc?

És un disk de 2013 on hi tenia la 14.04 amb arranc alternatiu de windous.
Fins fa un any em sortia el l'ordinador actual la possibilitat d'arrencar
també amb la 14.04, però suposo que algun error de disk fa que ja no me
doni la opció, però puc accedir a tot lo emmagatzemat allà. ara volia
intentar posar-hi altre cop el 14.04.06 Lts

oleguer

[image: particions instal]