[Ubuntu-cat] Caixa refrigerada per a Raspberry 4 Model B

Jordi Funollet funollet a fastmail.fm
div feb 26 12:34:51 UTC 2021

Amb les Raspberry Pi tens forces opcions de dissipadors passius, i així seguiries tenint un hardware ben senzill.

https://shop.pimoroni.com/collections/raspberry-pi?filter=Heatsinks

Jo n'he de tenir un de les primeres versions de raspberry, però no puc sé dir si és molt efectiu o poc per que la meva mai va arribar a tenir problemes de temperatura.

--
Jordi Funollet Pujol
http://www.linkedin.com/in/jordifunollet