[Ubuntu-cat] Caixa refrigerada per a Raspberry 4 Model B

Roger Angela roger.angela a gmail.com
div feb 26 11:46:49 UTC 2021

Bon dia ubuntaires,

Perdoneu l'off topic, però segur que aquí hi ha gent amb més experiència
que jo que em pugui aconsellar.

A la feina tenim una Raspberry Pi 4 Model B, connectada a un televisor i a
la xarxa, que gestiona i reprodueix els continguts multimèdia. És un
sistema a mida, fruit d'un TFG, per gestionar la senyalització digital. Els
continguts es mostren en un navegador (Chromium) maximitzat.

La tenim dins de la caixa de plàstic oficial, sense ventilador ni
dissipador. La temperatura de la placa ronda els 75º i és evident que
haurem de canviar de caixa. Aquí ve la pregunta: m'ho he estat mirant del
dret i del revés i hi ha moltes alternatives, diversos materials, amb
ventilador o ventilació passiva... Per assegurar-nos que aconseguim
disminuir notablement aquesta temperatura suposo que més val descartar les
que no tinguin ventilador. Algú hi té experiència i recomana una caixa en
concret? M'he estat mirant les valoracions a Amazon, però no m'acabo de
decidir.

Gràcies

Roger Angela Gambús