[Ubuntu-cat] Caixa refrigerada per a Raspberry 4 Model B

Roger Angela roger.angela a gmail.com
div feb 26 12:52:19 UTC 2021

Missatge de Jordi Funollet <funollet a fastmail.fm> del dia dv., 26 de febr.
2021 a les 13:35:

> Amb les Raspberry Pi tens forces opcions de dissipadors passius, i així
> seguiries tenint un hardware ben senzill.
>
> https://shop.pimoroni.com/collections/raspberry-pi?filter=Heatsinks
>
> Jo n'he de tenir un de les primeres versions de raspberry, però no puc sé
> dir si és molt efectiu o poc per que la meva mai va arribar a tenir
> problemes de temperatura.

Gràcies Jordi. Aquesta seria la solució més fàcil, però no tinc clar que en
tingui prou amb rebaixar 10-15º la temperatura.

Em temo que no tindré més remei que buscar-ne una amb ventilador
incorporat, per assegurar que la temperatura disminueixi prou. A l'enllaç
que m'has passat veig que també n'hi ha amb ventilador actiu. El problema
és que hi ha molta oferta i no tinc massa clar quina triar..