[Ubuntu-cat] no utilitzeu transifex - alternatives? Re: Traducció al català de BigBlueButton

dvd a enlloc.org dvd a enlloc.org
diu nov 8 19:14:51 UTC 2020

Tens raó Pedro, vam veure que no era lliure la plataforma. No sabia que
ho havia estat. Em pica la curisositat, com es va privatitzar? Es va fer
de nou el codi? Hi havia una entitat a qui els programadors cedien la
titularitat (tipus MySQL)? Tens algun enllaç on s'expliqui?

Això a part, ens ajustem a la eina de traducció que els impulsors dels
projectes (BBB i GreenLight en aquest cas) han escollit.

Vull dir que no hem triat nosaltres Transifex, simplement volem
contribuir a la traducció d'aquestes eines que sí que són lliures i les
plataformes de traducció que tenen és aquesta. Quan vam traduir
Phabricator ho vam fer sobre Translatewiki per la mateixa raó (i
sentint-nos-hi millor :-)

D'altra banda se veu que algú ja s'ha animat amb Greenlight i aquests
dies ha avançat força la traducció. Si ens l'acabem seguirem amb cadenes
que li falten a Nextcloud i els seus mòduls que estan també a transifex.

Salut!

David.

A 2020-11-07 18:38, Pedro escrigué: