[Ubuntu-cat] L'escola pública no ha ser l'aula d'aprenentatge particular de promoció dels productes d'una empresa

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dim nov 3 19:46:18 UTC 2020

Missatge de Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> del dia dt., 3 de nov. 2020
a les 15:40:

> Us convido a llegir el meu debat públic amb un dels planificadors del meu
> Departament:
> https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=149210
>
> Cites:
>
>    - *Tan de bo el pressupost dedicat a llicències estrangeres, es
>    dediqués a formar personal local i a encàrrecs a empreses locals que
>    treballen amb estàndards oberts.*
>    -
> - *L'escola pública no ha ser l'aula d'aprenentatge particular de
>    promoció dels productes d'una empresa que té en molt poca consideració el
> [...]

T'ha respost el Busquets en persona!!!!

Em temo que està una mica lligat en alguns aspectes i fa el que pot.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.