[Ubuntu-cat] L'escola pública no ha ser l'aula d'aprenentatge particular de promoció dels productes d'una empresa

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dim nov 3 14:40:24 UTC 2020

Us convido a llegir el meu debat públic amb un dels planificadors del meu
Departament:
https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=149210

Cites:

   - *Tan de bo el pressupost dedicat a llicències estrangeres, es dediqués
   a formar personal local i a encàrrecs a empreses locals que treballen amb
   estàndards oberts.*
   -
- *L'escola pública no ha ser l'aula d'aprenentatge particular de promoció
   dels productes d'una empresa que té en molt poca consideració el català.*

--
Paco Rivière กูร ปาโกะ
http://paco.riviere.cat <http://pacoriviere.cat>