[Ubuntu-cat] Bindofs l l'Agència Tributària catalana

Pere pere a cirerer.jazztel.es
dic jul 22 07:34:01 UTC 2020

El 22 de juliol de 2020 8:57:51 CEST, SiscoGarcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit:
>Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dc.,
>22 de
>jul. 2020 a les 7:12:

>són

>un
>ordinadors

>treballant
>amb

>més

>El

>coi es
>digui ara (depèn de si mana CiU o ERC canvien el nom i sembla que han
>fet
> [...]

Hola, sé que no és ben bé el mateix però jo ja vaig patir l'asesinat del Comodore Amiga i ara em fotria veure quelcom semblant amb el Linux i a més a "casa nostra".... Que podem fer?...

A la meva visita al sincrotro Alba, a la sala de control hi havien al menys dues pantalles executant Linux; si els que en saben el fan anar per què el "poble" no l'utilitza?.

--
Salutacions:
Pere

Missatge enviat des del meu mòbil, quin rotllo oi?