[Ubuntu-cat] Bindofs l l'Agència Tributària catalana

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic jul 22 06:57:51 UTC 2020

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dc., 22 de
jul. 2020 a les 7:12:

> * Paco Rivière, web a pacoriviere.cat [21/07/20 19:13]:

> A la meva feina, una universitat pública catalana, han posat en marxa
> una Plataforma d'Administració Electrònica. Entre d'altres coses, té un
> mecanisme per signar documents electrònicament. Recomanen directament
> fer-ho des de Microsoft Windows. No ho garanteixen ni per a ordinadors
> Apple. Jo els vaig ajudar a configurar-ho per al Firefox a Linux, la
> resposta del servei és que no tenen experiència amb Linux i no ho
> saben fer. Ho vaig aconseguir configurar, però em va funcionar sols
> [...]
digui ara (depèn de si mana CiU o ERC canvien el nom i sembla que han fet
el gran què) estem bàsicament igual tot i que hagin desenvolupat la Linkat.
Aquest curs vinent ja no seré a l'institut on he estat els darrers anys,
entre altres coses el motiu de marxar és com es gestiona el tema informàtic
amb la nova direcció que cada vegada deixa més de banda la defensa de la
Linkat.

I sí, sobretot tens raó quan dius que som quatre i que són batalletes per a
explicar al bar amb una birra a la mà. Si no aconseguim ser un grup de
pressió no tenim res a fer. Només demano, i no sé si ho aconseguiré, que em
deixin treballar amb el meu GNU/Linux.

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.