[Ubuntu-cat] Bindofs l l'Agència Tributària catalana

dic jul 22 07:37:59 UTC 2020

* SiscoGarcia, sisco.garcia a ubuntu.cat [22/07/20 08:58]:
> I sí, sobretot tens raó quan dius que som quatre i que són batalletes per a
> explicar al bar amb una birra a la mà. Si no aconseguim ser un grup de
> pressió no tenim res a fer. Només demano, i no sé si ho aconseguiré, que em
> deixin treballar amb el meu GNU/Linux.

Sí, jo també demano sols això, que permetin que cadascú faci servir
les eines que li agradin. Per això però calen API obertes i
públiques. No pot ser per exemple que totes les apps de serveis dels
ajuntaments sols siguin accessibles des d'apps del Google Play Store
(el nom ho diu tot) o la botiga d'Apple. Entenc que han de proveir
això perquè són el 99,999% dels dispositius que fa servir la gent, però
haurien de donar la informació i API perquè els rara avis ens
poguéssim programar les nostres pròpies app. Al final són entitats
públiques, i li estan donant negoci a Google i Apple sense obtenir ni
un duro a canvi. O almenys els serveis haurien de ser accessibles des
de navegadors web sense la necessitat d'instal·lar apps amb codi i API
tancats.

L'Hospitalet de Llobregat