[Ubuntu-cat] Bindofs l l'Agència Tributària catalana

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dic jul 22 11:13:04 UTC 2020

He rebut aquesta resposta:

*"PT-70265*

* No es tracta d'una incidència sinò d'un comentari adreçat al servei
informàtic Us comuniquem la resolució de la vostra petició de suport, amb
la solució següent:*

*L'informem que la versió de MAC es pot fer servir en Linux i altres
sistemes operatius.*

*Per a consultes sobre tramitació tributària, podeu contactar-nos trucant
al 012 o mitjançant el formulari http://atc.gencat.cat/ca/atencio/contacte
<http://atc.gencat.cat/ca/atencio/contacte>/*

*En cas d’incidències tecnològiques, caldrà que utilitzeu el
formulari http://atc.gencat.cat/ca/atencio/formulari
<http://atc.gencat.cat/ca/atencio/formulari>/*

*Atentament,*

*Àrea de Tecnologies de la Informació Agència Tributària de Catalunya"*

Cordialment,
Paco Rivière
http://pacoriviere.cat/

El dc., 22 de jul. 2020, 9:38, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu>
va escriure: