[Ubuntu-cat] contingut d'un usuari a home/ perdut

dvd a enlloc.org dvd a enlloc.org
dim set 25 06:01:41 UTC 2018

Gràcies Pedro, he anat estriant del fil, he pogut instal·lar ecryptfs.
Un cop instal·lat (abans he hagut de posar el repositori universe) faig:
sudo ecryptfs-recover-private
(seguit de la ruta on tinc muntat el disc)
Em demana la passphrase que suposo que deu ser la meva contrassenya
d'usuari (o potser el problema és això però llavors no sé quina és).
Llavors intenta muntar però em diu "system call failled:No such file or
directory"
ERROR: failed to mount private data at /tmp/ecryptfs-jvcVb0Tz

I aquí estic encallat.

A 25-09-2018 01:05, Pedro escrigué: