[Ubuntu-cat] contingut d'un usuari a home/ perdut

Pedro pederindi a gmail.com
dim set 25 10:07:08 UTC 2018

cercador 'ERROR: failed to mount private data at'

i aquests són els resultats rellevants:

un l'ha resolt amb:

keyctl link @u @s

src https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/ecryptfs-utils/+bug/1723826

un altre persona diu lo mateix en
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/ecryptfs-utils/+bug/1718658

aquesta altre font diu de fer primer `sudo bash` abans de al comanda
`ecryptfs-recover-private` (després ha escrit molt i no l'he llegit)

https://unix.stackexchange.com/questions/285541/mount-no-such-file-or-directory-with-encrypted-recovery