[Ubuntu-cat] contingut d'un usuari a home/ perdut

Pedro pederindi a gmail.com
dll set 24 23:05:51 UTC 2018

Hola David,

He buscat per 'Acces-Your-Private-Data.desktop' i sembla que aquests
usuaris tenen el home xifrat amb ecryptfs. És a dir, que hauràs de fer
alguna cosa més al Live per veure la informació.

No tinc massa idea de com va això. T'ajuda aquesta referència per
accedir a la informació o necessites més ajuda?

https://help.ubuntu.com/community/EncryptedPrivateDirectory#Using_in_conjunction_with_Auto-login

Salut,
Pedro