[Ubuntu-cat] Resum de Ubuntu-cat, vol 29, número 3

ignito a tutamail.com ignito a tutamail.com
dll set 3 14:54:01 UTC 2018

Jo feia servir Racoon, per trastejar coses d'Android a l'ordinador. L'efecte secundari es que et queda una carpeta amb les apk's :-)Salutacions

--
Cifra tus correos ya, con Tutanota!
https://tutanota.com <https://tutanota.com>