[Ubuntu-cat] Actualització automàtica de 14.04 LTS a 18.04.1 LTS

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
div set 7 21:17:28 UTC 2018

El 7/9/18 a les 23:15, Giorgio Grappa ha escrit:
> No, Sisco, no les han publicades encara. Però, com que la Linkat 16 és
> una variació de la Ubuntu 16, sí que se'n pot fer l'upgrade. És a dir,
> els repositoris específics de la Linkat 18 ja hi són; hauríem de
> preguntar a Joan de Gràcia quan en publicaran les iso.
perfecte, de la 14:04 a la 16.04 no es podia fer l'actualització en un
principi

una pregunta, amb la linkat 18.04 pots triar l'escriptori gnome?