[Ubuntu-cat] Krita, problemes amb .tif

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dic set 5 06:48:03 UTC 2018

Bon dia!

Ja és conegut per tots que Krita, es una bona aplicació grafica que
manega images amb .tif de forma molt àgil. Jo sempre l'he feta servir i
anava perfectament. He treballat amb Krita seguint manuals de com
gestionar els Pantone amb Scribus, Krita, Inkscape, etc. i la veritat
que per feines d'impremta anava de luxe. Gestionava molt millor que Gimp
el canvi de formats de qualsevol format a .tif amb la qual cosa no tenia
mai cap problema per la impressió gràfica.

Però a la darrera versió 4.0.1 el suport que tenia per transformar
imatges al format .tif d'impremta, ja no és el mateix i surt tot molt
fosc. Llavors vaig possar-me amb conctacte amb Krita fent-los saber el
què em passava, però sembla que em diuen que contacte amb fòrums o que
siga de com s'ha construït la versió actual d'Ubuntu.

En fòrum estis mirant i encara no he trobat l'aigua clara, però respecte
a Ubuntu no tinc ni idea... i no se si algú de vosaltres pot
aconsellar-me alguna cosa.

Meu missatge enviat al foro de Krita :