[Ubuntu-cat] Dubtes

Aniol Martí amarti a caliu.cat
div feb 2 08:59:03 UTC 2018

On 02/02/2018 09:16 AM, ROGER BASTIDA MONTORIOL wrote:
> *Bon dia*,
>
> els escric per a que tinc dues preguntes,
> primer m'agradaria fer un emmagatzematge extern (USB) *persistent,* no
> live. Ho he provat diverses vegades amb el*Linux Live USB creator* amb
> el mode persistent i no me'n he sortit.
> Per últim, m'agradaria saber quina és la*llicencia de l'ubuntu.*
>
> Moltes gràcies per avançat
>

> --
> _Roger Bastida Montoriol_

No acabo d'entendre la primera pregunta, però suposo que et refereixes a
instal·lar el sistema operatiu al llapis. Per fer-ho el que pots fer és
arrancar l'ordinador amb un live d'Ubuntu i quan hagis de seleccionar el
disc on instal·lar el sistema selecciones el llapis USB.

Salut!

--
Aniol Martí gpg C6F0514F
http://www.aniolmarti.cat <https://www.aniolmarti.cat>

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.