[Ubuntu-cat] Dubtes

div feb 2 09:22:58 UTC 2018

* Aniol Martí, amarti a caliu.cat [02/02/18 09:59]:

> No acabo d'entendre la primera pregunta, però suposo que et refereixes a
> instal·lar el sistema operatiu al llapis. Per fer-ho el que pots fer és
> arrancar l'ordinador amb un live d'Ubuntu i quan hagis de seleccionar el
> disc on instal·lar el sistema selecciones el llapis USB.

Crec que el que demana el Roger és diferent, no és un disc amb
l'Ubuntu instal·lat, sinó un disc "live" però que conserva els
programes s'instal·lin i els fitxers que es modifiquin entre sessió i
sessió. A això se li diu "persistent".

L'Hospitalet de Llobregat