[Ubuntu-cat] Canvi de Unity a gnome desktop

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dis jul 29 21:04:45 UTC 2017

Per acabar de reportar aquest tema, cal dir que com a consecuència de
instalat el gdm3 retirar.ho i toernar a instalar el lightdm ara:
Al arrencar en lloc de la pantalla d'Ubuntu em surten tots el missatges
d'arrencada del linux cm un sistema no Ubuntu
El sistema es bloqueja cada dos minuts encara que desactivi l'aturada
temporal
El ratolí no funciona bé
EI el sistema ha quedat per tan casi inservible.
Si algú té una solució que no sigui reinstal·lar tot estaré molt agraït