[Ubuntu-cat] Canvi de Unity a gnome desktop

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dis jul 29 21:47:18 UTC 2017

Corregeixo. He conseguit evitar que el bloquegi el sistema cada dos minuts,
però només evitant l'aturada temporal i tots els bloqueigs de pantalla, que
per primer cop funcionaven be a l'Ubuntu 16.04 LTS. A totes les
intal·lacions no em funcionaven, com ara.

No he canviat res més, a part de instal·lar el gdm3, tornar-lo a
destinstal·lar i reconfigurar el lightdm, amb gpdk reconfigure, per això ho
atribueixo a aquest canvi.
Una llàstima per que trobava molt convenient l'estalvi d'energia de
l'aturada temporal.