[Ubuntu-cat] Brother MFC-5860CN

JOAN BLANCO ESCUDERO jblanco1 a xtec.cat
dij jul 6 12:51:33 UTC 2017

Gràcies, Walter

A init.d no hi ha cap K36cups, ni em sembla que a tot l'ordinador tampoc.
Si està en canvi el cups
No sé perquè diu que en troba cap dels dos.
Seguirem buscant...

El dia 6 de juliol de 2017 a les 14:13, Walter Garcia-Fontes <
walter.garcia a upf.edu> ha escrit: