[Ubuntu-cat] Brother MFC-5860CN

dij jul 6 12:13:50 UTC 2017

* JOAN BLANCO ESCUDERO, jblanco1 a xtec.cat [06/07/17 13:47]:
> Aquest és el problema, que no puc ni una cosa ni l'altra
>
> Tant apt com synaptic acaben mostrant un extens missatge que intento
> simplicar així:
>
> --------EXTRACTE MISSATGE EN CONSOLA--------
> S'està desinstal·lant cups (2.1.3-4)…
> S'estan purgant els fitxers de configuració de cups (2.1.3-4)…
> S'està configurant samba (2:4.3.11+dfsg-0ubuntu0.16.04.8)…
> insserv: warning: script 'K36cups' missing LSB tags and overrides

[... Resta de moment esborrat ]

Aquesta primera línia em sembla que t'està dient que a /etc/init.d hi
ha un script que es diu K36cups, que està mal configurat. Vas
instal·lar alguna cosa que hagi pogut instal·lar aquest script?

L'Hospitalet de LLobregat