[Ubuntu-cat] Instalació LAMP en Ubuntu 16.04

Miki mikcat a gmail.com
dic ago 30 05:16:39 UTC 2017

Ok prova a reinstalar el mysql-server amb:

sudo apt-get --reinstall install mysql-server

Si acaba sense errors fes un altre
sudo apt upgrade

Per veure si ja ha quedat tot "net"...

Finalment segurament també et faltaria el connector php-mysql

sudo apt-get install php-mysql

i no sé si l'habilita tot solet, sinó doncs:

sudo phpenmod mysqli mysqlnd pdo_mysql

i reinicies l'apache

Salut !
Miki