[Ubuntu-cat] [equip] Oferiment de lloc per a la propera Jam de traducció (Encara en fem, oi?)

Giorgio Grappa ggrappa a gmx.com
div nov 11 16:48:17 UTC 2016

El 11/11/16 a les 08:29, Rafael Carreras ha escrit:
> El dia 10 de novembre de 2016, 21:18, Giorgio Grappa <ggrappa a gmx.com>
> ha escrit:

> Jo ho trobo molt bona idea i és força compatible fer la Jam a l'Arboç
> i la festa a Barcelona. De tota manera, cap de les dues està
> confirmada. :-)
> Ho treballarem.
>
> Moltes gràcies, Giorgio.

De res, Rafael, sempre és un plaer tornar a colaborar amb el superequip
ubuntaire :-)

Ja anirem parlant-ne i concretant el que calgui.