[Ubuntu-cat] [equip] Oferiment de lloc per a la propera Jam de traducció (Encara en fem, oi?)

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
div nov 11 07:56:31 UTC 2016

* Giorgio Grappa, ggrappa a gmx.com [10/11/16 19:22]:
>    Ja que m'he perdut la festa d'instal·lació (buf...), vull ser el primer
>    en oferir un lloc per a la propera Ubuntu Jam de traducció: suposo que
>    encara hi manquen molts mesos, oi? Per cert... encara en fem?! (Estic
>    massa desconnectat, teniu raó...)

[... detalls esborrats ...]

Estaria molt bé, sempre som molt ben acollits als instituts.

Mentrestant si algú vola anar donant una mà en la traducció de
l'ubuntu-help, que és interminable, que es passi pel Launchpad, 8-).

https://translations.launchpad.net/ubuntu/yakkety/+source/ubuntu-docs/+pots/ubuntu-help/ca/+translate

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat