[Ubuntu-cat] [equip] Oferiment de lloc per a la propera Jam de traducció (Encara en fem, oi?)

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
div nov 11 07:29:00 UTC 2016

El dia 10 de novembre de 2016, 21:18, Giorgio Grappa <ggrappa a gmx.com>
ha escrit:
> (Disculpeu el top-responding o com és digui: no m'aclareixo a configurar
> això amb el gmx.com...)
>
> El director és totalment favorable al programari lliure: si li proposem fer
> una festa d'instal·lació, també li semblarà bé. Ara bé, es tracta d'un poble
> petit (no arriba al 3.000 habitants) i, a jutjar pel veig a través dels meus
> alumnes, força mesinfot. És a dir, que, si no ho treballem molt, ens
> arriscaríem a una assistència mínima; tanmateix, hi ha vies per
> incentivar-la i, naturalment, les aprofitaríem tots.

> [...]

Jo ho trobo molt bona idea i és força compatible fer la Jam a l'Arboç
i la festa a Barcelona. De tota manera, cap de les dues està
confirmada. :-)
Ho treballarem.

Moltes gràcies, Giorgio.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat