Planet.Ubuntu.Ro, rugăminte

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Oct 16 22:06:05 BST 2009

On Fri, 2009-10-16 at 23:38 +0300, Jani Monoses wrote:
> [...]
>
>         Oricum, rugămintea mea rămâne în forță. Îmi pare rău...
>
> Eu acum m-am uitat pe blog si de fapt pare continut cat de legat de
> linux.
> Dar ideea cu planet ubuntu nu e sa fie agregarea blogurilor doar celor
> care sunt activi in comunitatea ubuntu-ro?
> Nu orice blog atinge subiectul linux. Iar daca un membru activ
> ubuntu-ro scrie si despre windows pe blog
> e ok. E planetul celor care sunt implicati in proiect. Ideea cu tagul
> ubuntu-ro e buna insa. Nu stiu daca e aplicata
> mie cred ca mi-ai aparut posturi recent chiar dac nu le-am taguit.

Eu am încercat să fiu clar din primul mesaj de ce nu mi s-a părut „Ok”
blog-ul lui George. Sunt de acord să fie readăugat la planet, dacă își
etichetează mesajele legate de lucruri open și free software, altfel
nu-i văd rostul.

Cum am mai zis, despre windows pot citi peste tot, însă nu ăsta e țelul.

N.B.: La tine a fost ok blogul până acum :)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/