Re: Planet.Ubuntu.Ro, rugăminte

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Oct 16 21:38:31 BST 2009

Nu e vina lui Alin,

> lucrul acesta l-am observat acu de curând.
>
> Oricum, rugămintea mea rămâne în forță. Îmi pare rău...

Eu acum m-am uitat pe blog si de fapt pare continut cat de legat de linux.
Dar ideea cu planet ubuntu nu e sa fie agregarea blogurilor doar celor care
sunt activi in comunitatea ubuntu-ro?
Nu orice blog atinge subiectul linux. Iar daca un membru activ ubuntu-ro
scrie si despre windows pe blog
e ok. E planetul celor care sunt implicati in proiect. Ideea cu tagul
ubuntu-ro e buna insa. Nu stiu daca e aplicata
mie cred ca mi-ai aparut posturi recent chiar dac nu le-am taguit.

Jani