Planet.Ubuntu.Ro, rugăminte

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Oct 19 15:45:48 BST 2009

Eu m-am uitat peste articilele cu tag-ul Ubuntu si nu imi dau seama ce e
gresit cu ele? Stas?
http://yo9fah.0fees.net/tag/ubuntu/

In plus cred ca pe planet.ubuntu.ro apar atat articole de ale mele, cat
si de ale lui Jani care nu au legatura cu Ubuntu. De ce nu ne-ai sters
si pe noi?

In orice caz, eu zic ca inainte de a scoate un blog este necesara
contactarea persoanei care are blogul si explicat situatia.
Poate a uitat sa puna tag la un articol.

Eu sunt pentru a adauga acel blog cu tag-ul Ubuntu.

Spor!
Adi

În data de Sb, 17-10-2009 la 00:06 +0300, Stas SUSHKOV a scris: