Programe/jocuri opensource romanesti

Ciosici Manuel R. manuelrciosici la gmail.com
Dum Sep 28 13:46:30 BST 2008

@Eduard
Oare ar fi o idee rea un joc bazat pe munca celor de la Funda╚Ťia Blender? M─â
refer la jocul Yo! Frankie (http://www.yofrankie.org/) nume de cod
"Apricot". Dac─â vrei s─â investe╚Öti munc─â ├«ntr-un joc eu ╚Ťi-as recomanda o
munc─â derivat─â din ce au f─âcut ei deja.

Manuel R. Ciosici