Programe/jocuri opensource romanesti

Ciosici Manuel R. manuelrciosici la gmail.com
Dum Sep 28 13:46:30 BST 2008

@Eduard
Oare ar fi o idee rea un joc bazat pe munca celor de la Fundația Blender? Mă
refer la jocul Yo! Frankie (http://www.yofrankie.org/) nume de cod
"Apricot". Dacă vrei să investești muncă într-un joc eu ți-as recomanda o
muncă derivată din ce au făcut ei deja.

Manuel R. Ciosici