Programe/jocuri opensource romanesti

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Sep 28 10:32:02 BST 2008

Salut,
În data de Lu, 29-09-2008 la 01:08 +0300, Eduard Nicodei a scris:
> Salutare, sunt și eu boboc al echipei :) și mă gândeam unde aș putea
> contribui cel mai bine. Pentru aceasta sunt curios dacă știți/aveți vreun
> proiect 'in need of developers'. De asemenea, în eventualitatea în care nu
> prea sunt astfel de proiecte românești, poate ar fi cineva interesat în
> creearea unei platforme de jocuri opensource.
[snip]
> Sunt curios ce parere aveti și voi.
>
> Eduard

O platformă de jocuri e mai mult un proiect internațional, decât unul
local și probabil e in interesul echipei Ubuntu Games.

În principal echipa Ubuntu România ar trebui să se implice în acele
proiect în care nu se pot implica persoane ce nu cunosc limba română,
specificul țării sau nu trăiesc în România.

Pe scurt echipa România ar trebuie să ajute Ubuntu în România, iar
pentru proiectele internaționale să se alăture întregii echipe Ubuntu.

De exemplu ar trebuie realizate font-uri cu diacritice specifice limbii
române, implementat suport pentru diverși ISP din România cu metodele
lor specifice de conectare și drivere pentru hardware-ul specific.

Dezvoltat corectoare ortografice și restul de programe adiacente (ex
sinonime)

Oferirea de suport pentru implementarea sistemelor Ubuntu în școli sau
adaptarea sistemelor Ubuntu la nevoile locale.

Cam toate proiectele echipei Ubuntu România sunt în lipsa de
dezvoltatori (ex. localizare, servicii web, promovare, documentație ...)

Un proiect în lipsa de dezvoltatori este KiwiLinux - Ubuntu pentru
România și aici Jani poate să ne spună mai multe.