Programe/jocuri opensource romanesti

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Sep 28 12:56:50 BST 2008

> Bănuiesc totuși că asta nu prea ține de „echipa Ubuntu România", însă
> consider
> că un astfel de proiect ar atrage mulți utilizatori, sau cel puțin vom avea
> încă un răspuns pentru întrebari legate de jocuri pe GNU/Linux.

Pentru intrebari legate de jocuri pe linux un raspuns mult mai potrivit ar
fi
o selectie buna de jocuri soft liber distribuite pe un CD. A fost o
tentativa Kiwi Gamers Edition
inceputa de Alin Rus, dar s-a oprit din lipsa de timp sau feedback cred.

So cum zici, si eu cred ca un asemenea proiect ar atrage multi utilizatori
noi din randul
celor mai tineri. Un proiect nou C/C++ ar trebui sa porneasca foarte
promitator ca
sa devina popular. Ar trebui sa fie ceva facut deja inainte de a incepe
popularizarea.

Jani