aplicare echipa traduceri

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Mie Oct 29 13:40:30 GMT 2008

2008/10/29 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Din cate stiu eu, nu este nevoie sa fi membrul al echipei pentru a
> trimite fisiere .po sau a propune traduceri.
Știi greșit. Pot propune traduceri, dar nu pot trimite .po-uri.

> Aici sunt pasi ce trebuie facuti inainte de a aplica pentru echipa de
> localizare:
> http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=3895

* crearea unui cont de utilizator în Lauchpad [DONE]
* definierea unei adrese email de contact în profilul Launchpad [DONE]
* citirea Codului de conduita [DONE]
* citirea Ghidului pentru traduceri [DONE]
* crearea unui cont pe forumul Ubuntu România [DONE]

Membrii echipei de localizare trebuie să respecte următoarele reguli:
* să respecte Ghidul pentru traduceri si sa foloseasca Glosarul [DONE]
* să folosească Ubuntu în limba română. Prin aceasta se pot verifica
traducerile, se pot găsii greșeli existente și se asigură o traducere
unitară. [DONE]
* să participe activ la discuțiile de pe forumul Ubuntu România în
secțiunea Localizare [DONE]

ar mai fi următoarele două reguli:
* noi membri sunt acceptati in echipa doar dupa ce au adaugat sugestii
de calitate iar acestea au fost aprobate de un membrul al echipei.
* pentru ca sugestiile să fie aprobate, se adaugă un nou post în
categoria „Traduceri ce trebuie revizuite". Acesta va conţine adresa
pachetului pentru care au fost adăugate sugestii.

Eu am mai tradus chestii (vezi upstart). Folosesc de ceva timp Ubuntu
în limba română. Am urmărit/contribuit la multe discuții pe lista de
diacritice. Am încercat să folosesc în traducere aceleași expresii și
scurtături ca în cele folosite în alte programe (am avut de ex. de
tradus un meniu care căuta un cuvânt într-un text, am folosit aceleași
sintagme ca în Gedit - inclusiv scurtături).

Pentru a-mi ușura treaba, am luat un .po pentru Orca și nu am introdus
sugestii așteptând ca acestea să fie aprobate.

> Aici e pagina de incarcare fisiere po:
> https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/gnome-orca/+pots/orca/ro/+upload
„Not allowed here

Sorry, you don't have permission to access this page.

You are logged in as Lucian Adrian Grijincu."

am postat un anunț: http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?pid=31021

--
Lucian