aplicare echipa traduceri

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Oct 29 06:52:06 GMT 2008

În data de Mi, 29-10-2008 la 04:31 +0200, Lucian Adrian Grijincu a
scris:
> Salut,
>
> Am aplicat pentru echipa de traduceri [0] acum vreo săptămână.
> Presupun că pentru a trimite un .po în launchpad e nevoie să fii
> membru al acestei echipe.
Din cate stiu eu, nu este nevoie sa fi membrul al echipei pentru a
trimite fisiere .po sau a propune traduceri.

Aici sunt pasi ce trebuie facuti inainte de a aplica pentru echipa de
localizare:
http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=3895

> Am localizat o parte din Orca [1] - mai mult de jumătate. Din păcate
> sunt mult prea aglomerat (scriu mailuri la ore ca asta) ca să pot să
> termin traducerea zilele astea și aș vrea să trimit măcar cât am
> reușit să fac (asta dacă se mai poate trimite, nu mi-e clar când/dacă
> se îngheață uploadurile pentru stringuri).
Te rog sa incarci traducerile tale in Launchpad si sa ceri pe forum ca
cineva sa se uite peste ele si sa le ferice

Aici e pagina de incarcare fisiere po:
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/gnome-orca/+pots/orca/ro/+upload

Aici poti cere ca cineva sa se uite peste traduceri:
http://forum.ubuntu.ro/viewforum.php?id=49

> PS: se pot adăuga linkuri reciproce pe paginile principale ale
> echipelor: de la ~ubuntu-l10n-ro la ubuntu-ro și reciproc?

Se poate adauga:)