CD-uri Ubuntu

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Lun Oct 13 09:30:12 BST 2008

2008/10/13 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Deci sa inteleg ca inca nu vrei sa te ocupi de distriburirea CD-urilor
> catre comunitatile locale si celor care doresc sa organizeze prezentari?

> De ce trebuie sa astepti pana se aduna cereri?

Scuze, m-am exprimat greșit. Am zis să avem lista asta să ne dăm seama
dacă există cerere pentru 300 de CD-uri să nu le aruncăm în aprilie
când vine pachetul de 9.04.

Dacă ai încredere că le vom distribui pe toate (sau măcar într-o
proporție semnificativă) atunci rămâne să le distribui eu :)

--
Lucian